piski w lewej części silnika, przy zimnym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rfo
    Classic
    • 2008
    • 8

    piski w lewej części silnika, przy zimnym silniku

    Zamieszczone przez KiNiO
    czym to wygluszyc zeby bylo dobrze i zeby duzo nie wazylo.
    to zawęża wybór do Dynamat Xtreme i Stinger'a

    Zamieszczone przez KiNiO
    o zabudowie przednich drzwiach w jednej furtce 2x 16.5cm i 13cm
    przemyśl to jeszcze raz - jaki efekt chcesz osiągnąć ?

    Zamieszczone przez KiNiO
    wzmak i 16.5 do tego beda DLS'a
    jakieś konkretne modele ?

    Zamieszczone przez KiNiO
    jakie maty wygluszajace polecacie i jaki by byl koszt zrobienia calego auta
    koszt Dynamat'a Xtreme na pare drzwi to koszt 720 zł;

    na całe auto wychodzą 3 bulk packi Xtreme'a czyli koszt rzedu 3000 zł
  • orimp
    Classic
    • 2007
    • 18

    #2
    piski w lewej części silnika, przy zimnym silniku

    witam, proszę o radę, bo jak na razie serwis fabryczny skody nie potrafi sobie z tym poradzić, po zapaleniu zimnego silnika ewidentnie słychać piski w lewej części komory silnika (nie jest to najprawdopodobniej pasek napędu alternatora..), co dziwne po ok. minucie całkowicie zanikają, pojawiają się ponownie po min. 6-cio godzinnym postoju, przy krótszych postojach nie występują???

    Komentarz

    • W1Michał
      Rider
      • 2006
      • 351

      #3
      na pierwszą myśl przyszła mi pompka ABSu - też piszczy ale co to może naprawde być to nie wiem
      http://www.elcal.pl/

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        orimp, może to być jedna z rolek rozrządu , było już gdzieś o tym na forum ale nie mam jak podać tematu. Objawy te same :wink:
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • koja86
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 3178

          #5
          orimp, jak zmieniałeś pasek alternatora to sprawdź go ponownie była partia pasków fabrycznie oznaczonych jak do Twojego modelu jednak miały faktycznie około 3 centów dłuższą długość Taki se błąd producenta Objawy nie są podobne do naciągniętego paska :lol: Lecz przypominają rolkę.
          Takie zwykłe Ambiente

          Komentarz

          • Arek
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 3143

            #6
            orimp, może to być jedna z rolek rozrządu
            ja też bym stawiał na to bo u mnie to samo miałem

            albo może to bo teraz mam to i podobne objawy
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=9411
            -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

            Komentarz

            Pracuję...